close

Would you know my name   If I saw you in heaven 
Would it be the same   If I saw you in heaven

I must be strong 
And carry on 
'Cos I know I don't belong 
Here in heaven

Would you hold my hand    If I saw you in heaven 
Would you help me stand    If I saw you in heaven 
I'll find my way through night and day 
I just can't stay 
Here in heaven

Time can bring you down 
Time can bend your knees 
Time can break your heart 
Have you begging please 
Begging please

Beyond the door 
There's peace I'm sure 
And I know 
There'll be no more 
Tears in heaven

Would you know my name    If I saw you in heaven 
Would it be the same    If I saw you in heaven 
I must be strong and carry on 
'Cos I know I don't belong 
Here in heaven

這幾天看了BOBO麻和Kobe麻的網誌,寫他們對離去的寶貝的思念,
字字句句都是真實的感情,看得我哭得一把鼻涕一把眼淚。
有位狗馬麻推薦Kobe麻去聽聽這首歌,
我去下載來聽以後,想了好多以後的事情....

我和爸媽曾討論過,如果有一天北鼻離開我們了,要怎麼處理北鼻的後事。
把拔想要幫北鼻買個小小的靈骨塔,馬麻想要北鼻回歸自然,
我想要讓北鼻留在牠最喜歡的地方,然後還要有一張北鼻放大的照片擺在我房間,
就像牠一直陪在我身邊一樣。

其實,我最想要的,是我們可以永遠永遠在一起,誰都不要離開誰。

我常常忍不住設想那一天的到來,
當然啦,想來想去也是沒什麼結果,只是會一直覺得好難過。
只要是活著的東西,就一定會走向死亡,這無法避免,卻也束手無策。

今天北鼻趴在我腿上跟我撒嬌的時候,我看到北鼻的眼睛裡有我的倒影,
我跟北鼻說:"姊姊好愛好愛你喔!"
而北鼻當然是用牠的臭嘴巴哈哈哈地回應我啦~
每天見到北鼻笑嘻嘻的可愛樣子,覺得對牠的愛又比昨天多了一些,
一點一滴累積,越來越多越來越多,不知道究竟可以多到什麼程度吼?

如果那一天來了,我可能沒事就會開始嚎啕大哭,
可是,我也相信北鼻會變成一個可愛的小天使,在天堂裡過得好快樂好快樂,
就像歌詞裡說的,There'll be no more tears in heaven。

在那之前,我要像現在一樣,每天都多愛北鼻一點! 


arrow
arrow
    全站熱搜

    babykellin 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()